ПРАВИЛА ОБСЛУГОВУВАННЯ - Блог про здорове харчування | YARO
Безкоштовна доставка від 300 грн Детальніше
0
0
Ваш кошик порожній

Перегляньте наш каталог і виберіть ті товари, які вас зацікавлять.

ПРАВИЛА ОБСЛУГОВУВАННЯ

18 мая 2021

Як і коли замовляти?

  1. Наші клієнт-менеджери завжди готові відповісти на Ваш дзвінок / повідомлення і допоможуть вирішити всі питання з 9:00 до 19:00 протягом робочого тижня (Пн-Пт) і з 10:00 до 18:00 у вихідні дні (Сб-Нд) , в інший час Вам завжди готовий допомогти наш сайт.
  2. Якщо Вам потрібно оформити замовлення з сьогодні на завтра або внести зміни в уже існуючий замовлення, то це можна зробити тільки з 9:00 до 15:00, після 15:00 ми не можемо змінити або прийняти замовлення.
  3. На сайті Ви можете оформити замовлення в будь-який час, але завжди враховуйте, що якщо Ви оформили замовлення на завтра після 15:00, він приїде до Вас післязавтра.
  4. При оформлення замовлення, будь ласка, вибирайте інтервал в 1 годину (наприклад, 8: 00-9: 00), щоб наші кур'єри встигали і не підводили Вас!
  5. Якщо у Вас виникнуть питання і скарги щодо доставки, то ми готові їх вислухати і вирішити проблему з 7:30, але сподіваємося, що таких випадків не буде!
Якщо Ви телефонуєте або пишите нам (в тому числі і соціальні мережі Instagram, Facebook) після 19.00, не ображайтеся, якщо Ваш запит залишиться без миттєвої відповіді та буде прийнятий на наступний день, адже нашим співробітникам теж потрібно відпочивати.
 

Особливості доставки

  1. Ми формуємо маршрути доставок ввечері і зміни адреси / часу доставки приймаємо до 19:00, адже наші кур'єри починають працювати з 5 ранку і рано лягають спати.
  2. Будь-які зміни адреси і часу после 19:00 можуть бути враховані, але компанія не гарантує їх повне виконання. Якщо Ви хочете внести зміни після 19.00, то можете залишити голосове повідомлення або відправити повідомлення в Telegram / Viber.
  3. При зміні адреси доставки після 19.00, замовлення переноситься в кінець черги і доставляється після всіх запланованих доставок.
  4. Якщо ви змінили адресу доставки після 19:00 і хочете, щоб Ваше замовлення приїхав вчасно, то ми можемо залучити служби таксі або інші сервіси, але це буде оплачуватися додатково.
  5. Доставка в інші міста здійснюється тільки по повній передоплаті.

Оплата замовлень

  1. Якщо Ви хочете оплатити замовлення онлайн за допомогою Вашої банківської карти (через Privat24, iPay і інші сервіси), то потрібно внести повну передоплату, якщо вона не буде внесена, то замовлення не буде доставлено.
  2. При замовленні нашої програми на кілька днів наполегливо просимо оплачувати всю вартість програми при першій доставці, якщо оплачувати програму частинами, знижка на програму не враховуватиметься і вартість за кожен день буде рівна 1099 грн (живлення) або 999 грн (Очищення).

Скасування або перенесення замовлення

 
  1. Скасувати або перенести замовлення ви можете тільки з 9:00 до 15:00, адже після цього часу кухня починає закуповувати свіжі продукти, готувати і збирати замовлення спеціально для вас.
  2. У разі відмови від замовленої продукції після 15:00, її доводиться утилізувати, тому повна вартість буде списана з клієнта.

Непереносимість продуктів

  1. Якщо у Вас є непереносимість якогось інгредієнта (наприклад, цибуля, болгарський перець, мигдаль, арахіс і т.д), на жаль, ми не можемо приготувати цю страву виключивши цей інгредієнт, але ми завжди пропонуємо альтернативу (інше блюдо без цього інгредієнта ).
  2. Замовити блюдо без певного інгредієнта можна тільки при додатковій оплаті або при наявності алергії на цей продукт, сума обговорюється з нашими менеджерами.
При орформленні замовлення будь-яким способом (через сайт, телефон, месенджери, соціальні мережі компанії) ви підтверджуєте згоду з правилами обслуговування.