ПРАВИЛА ОБСЛУГОВУВАННЯ
18 мая 2021
Як і коли замовляти?
- Наші клієнт-менеджери завжди готові відповісти на Ваш дзвінок / повідомлення і допоможуть вирішити всі питання з 9:00 до 19:00 протягом робочого тижня (Пн-Пт) і з 10:00 до 18:00 у вихідні дні (Сб-Нд) , в інший час Вам завжди готовий допомогти наш сайт.
- Якщо Вам потрібно оформити замовлення з сьогодні на завтра або внести зміни в уже існуючий замовлення, то це можна зробити тільки з 9:00 до 15:00, після 15:00 ми не можемо змінити або прийняти замовлення.
- На сайті Ви можете оформити замовлення в будь-який час, але завжди враховуйте, що якщо Ви оформили замовлення на завтра після 15:00, він приїде до Вас післязавтра.
- При оформлення замовлення, будь ласка, вибирайте інтервал в 1 годину (наприклад, 8: 00-9: 00), щоб наші кур'єри встигали і не підводили Вас!
- Якщо у Вас виникнуть питання і скарги щодо доставки, то ми готові їх вислухати і вирішити проблему з 7:30, але сподіваємося, що таких випадків не буде!
Якщо Ви телефонуєте або пишите нам (в тому числі і соціальні мережі Instagram, Facebook) після 19.00, не ображайтеся, якщо Ваш запит залишиться без миттєвої відповіді та буде прийнятий на наступний день, адже нашим співробітникам теж потрібно відпочивати.
Особливості доставки
- Ми формуємо маршрути доставок ввечері і зміни адреси / часу доставки приймаємо до 19:00, адже наші кур'єри починають працювати з 5 ранку і рано лягають спати.
- Будь-які зміни адреси і часу после 19:00 можуть бути враховані, але компанія не гарантує їх повне виконання. Якщо Ви хочете внести зміни після 19.00, то можете залишити голосове повідомлення або відправити повідомлення в Telegram / Viber.
- При зміні адреси доставки після 19.00, замовлення переноситься в кінець черги і доставляється після всіх запланованих доставок.
- Якщо ви змінили адресу доставки після 19:00 і хочете, щоб Ваше замовлення приїхав вчасно, то ми можемо залучити служби таксі або інші сервіси, але це буде оплачуватися додатково.
- Доставка в інші міста здійснюється тільки по повній передоплаті.
Оплата замовлень
- Якщо Ви хочете оплатити замовлення онлайн за допомогою Вашої банківської карти (через Privat24, iPay і інші сервіси), то потрібно внести повну передоплату, якщо вона не буде внесена, то замовлення не буде доставлено.
- При замовленні нашої програми на кілька днів наполегливо просимо оплачувати всю вартість програми при першій доставці, якщо оплачувати програму частинами, знижка на програму не враховуватиметься і вартість за кожен день буде рівна 1099 грн (живлення) або 999 грн (Очищення).
Скасування або перенесення замовлення
- Скасувати або перенести замовлення ви можете тільки з 9:00 до 15:00, адже після цього часу кухня починає закуповувати свіжі продукти, готувати і збирати замовлення спеціально для вас.
- У разі відмови від замовленої продукції після 15:00, її доводиться утилізувати, тому повна вартість буде списана з клієнта.
Непереносимість продуктів
- Якщо у Вас є непереносимість якогось інгредієнта (наприклад, цибуля, болгарський перець, мигдаль, арахіс і т.д), на жаль, ми не можемо приготувати цю страву виключивши цей інгредієнт, але ми завжди пропонуємо альтернативу (інше блюдо без цього інгредієнта ).
- Замовити блюдо без певного інгредієнта можна тільки при додатковій оплаті або при наявності алергії на цей продукт, сума обговорюється з нашими менеджерами.
Нас надихає легкість. А ми - тебе.
Приєднуйтесь до нас і будьте в курсі наших останніх новин та акцій.